Vanaf maandag 7 juni reserveren via afhangsysteem in clubhuis!  

04 juni 2021

 Het bestuur heeft besloten dat vanaf maandag 07 juni alleen gereserveerd kan worden via het afhangsysteem in het clubhuis. Het op afstand reserveren is dan niet meer mogelijk! 

Nieuwscategorieën


Reacties

avatar
Rene Blesing 07-06-2021 20:47

Ik zie dat dit al het geval is. Thanx

avatar
Rene Blesing 07-06-2021 15:55

Is het misschien handig om in de app te kunnen zien of er banen afgehangen zijn?

avatar
Hans Kattouw 06-06-2021 15:18

Oké

avatar
Gerard de Graaf 06-06-2021 13:54

Zomertijd. Is al jaren om 9 uur start. In de winter om 9.30u

avatar
Hans Kattouw 06-06-2021 12:39

Waarom is het tossen nu vanaf 9 uur ipv 9.30 uur?

avatar
Leo van Sunder 05-06-2021 20:24

Peter ik ging helemaal met je met tot aan de laatste zin. Jammer dat een ( misschien begrijpelijke) emotie zo’n goed verhaal teniet doen

avatar
Quirina van Sunder 05-06-2021 19:14

Heerlijk om weer lekker te kunnen komen en meerdere keren te kunnen afhangen terwijl je tussendoor even lekker bijkletst met je tennismaatjes!

avatar
Rene Blesing 05-06-2021 13:54

Wijs gesproken voorzitter

avatar
Leo van Sunder 05-06-2021 13:09

Zoals verwacht zijn de meningen verdeeld. Het bestuur blijft ( voorlopig) bij haar beslissing terug te gaan naar het oude systeem van afhangen. Dat vanuit huis gereserveerd kan worden is makkelijk maar geeft ook problemen met het vele gesjoemel van de regels. Met het oude systeem kan je altijd spelen en veelal meerdere keren per dag/ avond. Dat is een groot pluspunt. Een combinatie van beide zal niet werken. Laten wij accepteren dat wij teruggaan naar het oude systemen genieten van de versoepelingen.

avatar
Marie-José Scholten 05-06-2021 12:24

Het lijkt mij dat de app niet hoeft te betekenen dat tennis dan geen sociale ontmoetingsplaats meer is: immers je bespreekt via de app een tijdslot en komt eerder en/of blijft langer en zo is het effect hetzelfde. Gaat inderdaad ook om de mensen die van verder komen of minder tijd hebben en is app ook meer van deze tijd en handig dus in gebruik

avatar
Peter Buijs 05-06-2021 10:33

De discussie over de app is niet zo belangrijk. De vraag is of onze vereniging er voor kiest om een vereniging is om mensen bij elkaar te brengen of een vereniging die individuen wil laten sporten, met wellicht een ander effect. Ik ben lid geworden omdat ik een vereniging een sociale ontmoetingsplaats vind met tennis als middel. Als ik op tijdsloten wil tennissen dan ga ik wel naar Coronel minder sfeervol maar dat is een keuze. Mocht er alleen voor de app gekozen worden dan zal ik nog even nadenken of ik wel bij TV Huizen wil blijven.

avatar
Gerben Peters 04-06-2021 22:03

Ik vind de app ook een hele fijne toevoeging. Het past ook bij deze tijd. Het is een stuk makkelijker plannen en ik ervaar het niet als een belemmering dat het niet gezellig kan zijn. Ik blijf na het spelen graag nog even hangen bij de bar of terras om wat te drinken. Of voor het spelen een bakkie doen als ik wat eerder ben Maar ik weet dan ieder geval wel dat ik kan spelen op een tijdstip wat goed uitkomt.

avatar
Rene Blesing 04-06-2021 21:23

je kunt dan maar 1 x spelen in de avond. waardeloos

avatar
Jochem Das 04-06-2021 21:07

De app is een fantastische vooruitgang voor de club. Ik vind dat we dit moeten behouden. en eventueel kunnen we het afhangen behouden voor het doorspelen na de eerste 3 kwartier.

avatar
Ivar Hilhorst 04-06-2021 20:24

Ik ben ook helemaal fan van afhangen via de app. Ik zou niet weten waarom dit terug moet naar het afhangsysteem in het clubhuis. Als je van buitenaf moet komen is dit totaal niet praktisch. Ik zeg we moeten stemmen! De app moet blijven! 👍

avatar
Jesper Hilhorst 04-06-2021 20:24

Omdat ik vanuit Hilversum kom, is het systeem via de app wel heel fijn! Zou top zijn als we dit kunnen voortzetten!

avatar
Rene Blesing 04-06-2021 19:46

Blij dat we weer gewoon kunnen afhangen!

avatar
Marie-Anne Engels 04-06-2021 19:32

ik ben ook heel enthousiast over reserveren via de app. Kunnen we dit goede systeem niet gewoon behouden? ik zie geen uitleg, waarom we terugmoeten naar het oude normaal trouwens !

avatar
Marie-José Scholten 04-06-2021 19:06

Mag ik zeggen dat ik reserveren via de app wel heel handig vind, immers dan kan het ook tussendoor even als het uitkomt (met thuiswerken nog steeds). Aternatief is komen, geen plek en onverricht zaken weer weg 🙈😫

avatar